søndag 10. februar 2013

18 år

 
 
 
I helga har jeg laget 3 stk kaker.
Første ut var marsipankaken til ei som fyller 18 år.
 
Sukkerbrød bakt i bokformen fra Wilton. Fyllt med vaniliekrem, bringebær og bringebærkrem. Dekket først med vanlig fløtekrem, så med hvit marsipan.

Bildet er spiselig, og det er pyntet med marsipanblomster og sommerfugler og hvit smørkrem
 
Det spiselige bildet er bestilt fra Marion.
Det er flere og flere som ber om kaker med bilder på, så jeg er nå på vurderingsplanet om å investere i printer selv.


Blå roser, grønne blader og små stjerneblomster som jeg har punchet ut.

Små sommerfugler rundt om på kaken ble det også - disse også laget med punch. Jeg bare digger disse punchene mine.

1 kommentar:

Tusen hjertelig takk for at du legger igjen en kommentar. Det setter jeg veldig stor pris på :-)

Gratulerer med dagen, Elisabeth og Bjørn

I helga var det bryllup til ett vennepar, og til bryllupsgave ønsket de seg en bryllupskake.  Jeg sa jo ja til dette.  Ønskekaka var Re...