torsdag 17. januar 2013

Silikonformer

 
Jeg har lyst på silikonformer til å lage bokstav-terninger på.
Men, da jeg har 0 peiling på hvordan disse er å bruke, og hvordan de er med tanke på størrelse (selv om det nå står på hjemmesiden til butikken).
 
Har et lite håp om at noen av dere har erfaring om hva som er best å bruke og hva som er mest vanlig med tanke på størrelse osv...
 
Bente har funnet iallefall 2 forskjellige her til meg. Den ene er fra:
 
 
Den andre er fra Kakeboksen:
 
 
Så skrik ut hva dere mener om saken...

1 kommentar:

  1. Jeg personlig Hilde synes de fra kakeboksen, de klossene er finest.. Usikker på om de egentlig er ganske like i størrelsen da :)

    SvarSlett

Tusen hjertelig takk for at du legger igjen en kommentar. Det setter jeg veldig stor pris på :-)

Gratulerer med dagen, Elisabeth og Bjørn

I helga var det bryllup til ett vennepar, og til bryllupsgave ønsket de seg en bryllupskake.  Jeg sa jo ja til dette.  Ønskekaka var Re...